Lesz, ahogy lesz

Kezdődik!!!

2015. október 16. 17:14 - dashie

Helló nálam!

Amint látszik, ez csak egy bemutatkozó-poszt, ne is várj tőle többet. Dashie vagyok, egy kisiskolás és egy februárban érkező kisfiú anyukája - és mivel itt elsősorban gyerekekről, babákról lesz szó, úgy gondoltam, ezt teszem most az első helyre -; emellett sok minden más is vagyok még: feleség, barát, szociális munkás, feminista, leendő diák, hobbi-kézműves "wannabe-crafter", könyimádó-olvasásfüggő, lusta dög és kényszeres hajfestő.


~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° ~~~~~ °° 


Nade ahogy a mondás tartja, ogni principio è difficile (tök büszke vagyok rá, hogy ennyit sikerült olaszul megtanulnom, és ahol csak tudom, elsütöm), azaz minden kezdet nehéz, így nem is számítottam rá, hogy ezt a bologot csettintésre el tudom kezdeni írni. Próbálom behatárolni, hogy nagyjából miről is lesz itt szó, de egyelőre csak azt ígérhetem, hogy főleg terhességről, babákról, gyerekekről, családról, viszont ebbe annyi minden belefér, hogy lesz itt tulajdonképpen minden.
Ha tehetem, írok, ha teheted, nézz be gyakran :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszahogylesz.blog.hu/api/trackback/id/tr77974329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása